Koopjesdrogisterij is onderdeel van Droginet Webshopbeheer. Ons streven is om voor u als consument een veilige omgeving te creëren waarin u uw online aankopen kunt doen. Hierbij staan woorden als voordeel, betrouwbaar en snelheid centraal.
Wordt nu bijna 2 weken aan lijntje gehouden en is nog niets geleverd, ook niet de producten die wel leverbaar zouden zijn. Zie dat ik niet bepaald de enige ben met een zeer slechte (leverings en communicatieervaring met deze online shop. Wees gewaarschuwd dus.
Je moet echt vechten om geld terug te krijgen van niet geleverde producten. Op voorraad op de website zegt helemaal niets, je zit zo weken te wachten om een deel van de producten uiteindelijk te krijgen. Het is de goedkopere prijs niet waard, want je hebt enorm hoge verzendkosten en veel gezeik als je je geld terug wilt. Wil je producten terugsturen? Dan draai je ook voor de verzendkosten op.
Sterke punten geen
Zwakke punten Klantenservice, komt neer op oplichting. Mensen die niet opletten of er tijd en moeite in willen steken krijgen waarschijnlijk nooit hun geld terug.
Lange levertijd
Deel verpakkingen was beschadigd
Gebrek aan communicatie
Niet direct terugstorten van refunds, was zelfs ruim na de wettelijke termijn van 14 dagen en pas na herhaaldelijk aandringen.
Op 1 maart heb ik bestelling geplaatst, op 6 maart ontving ik een mail dat mijn bestelling niet voorradig is en besteld is, en over 1 week misschien geleverd kon worden. Op 8 maart bel ik naar klantenservice, een bandje krijg je dan te horen, en de verbinding wordt verbroken. Daarop een e-mail gestuurd, dat ik mijn bestelling annuleer en mijn geld wil terug ontvangen. 9 maart ontvang ik een pakket van Droginet, met proefmonsters van onbekende merken etc met n excuuskaartje, wat moet ik hiermee !!!? Zet geen producten op je site als je ze niet kunt leveren, of vermeldt dit bij het artikel! Op 14 maart een mail gestuurd, dat ik mijn geld wil ontvangen en anders andere stappen onderneem. 15 maart n mail ontvangen, dat ze er voor gaan zorgen dat vandaag mijn geld terug wordt gestort, nou het zal me benieuwen...Mijn advies, er zijn zoveel andere internet drogisterijen, snellere bezorging, vaak binnen 1 dag....Droginet.nl heeft mij het idee gegeven dat ik wordt opgelicht!
Sterke punten Kan ik niet bedenken
Zwakke punten Vermeld op de site geen dingen die je niet na kunt komen
Zeer slecht
Wordt nu bijna 2 weken aan lijntje gehouden en is nog niets geleverd, ook niet de producten die wel leverbaar zouden zijn. Zie dat ik niet bepaald de enige ben met een zeer slechte (leverings en communicatieervaring met deze online shop. Wees gewaarschuwd dus.
Sterke punten
Geen
Heel onbetrouwbaar
Je moet echt vechten om geld terug te krijgen van niet geleverde producten. Op voorraad op de website zegt helemaal niets, je zit zo weken te wachten om een deel van de producten uiteindelijk te krijgen. Het is de goedkopere prijs niet waard, want je hebt enorm hoge verzendkosten en veel gezeik als je je geld terug wilt. Wil je producten terugsturen? Dan draai je ook voor de verzendkosten op.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Klantenservice, komt neer op oplichting. Mensen die niet opletten of er tijd en moeite in willen steken krijgen waarschijnlijk nooit hun geld terug.
Lange levertijd
Deel verpakkingen was beschadigd
Gebrek aan communicatie
Niet direct terugstorten van refunds, was zelfs ruim na de wettelijke termijn van 14 dagen en pas na herhaaldelijk aandringen.
teleurgesteld
Op 1 maart heb ik bestelling geplaatst, op 6 maart ontving ik een mail dat mijn bestelling niet voorradig is en besteld is, en over 1 week misschien geleverd kon worden. Op 8 maart bel ik naar klantenservice, een bandje krijg je dan te horen, en de verbinding wordt verbroken. Daarop een e-mail gestuurd, dat ik mijn bestelling annuleer en mijn geld wil terug ontvangen. 9 maart ontvang ik een pakket van Droginet, met proefmonsters van onbekende merken etc met n excuuskaartje, wat moet ik hiermee !!!? Zet geen producten op je site als je ze niet kunt leveren, of vermeldt dit bij het artikel! Op 14 maart een mail gestuurd, dat ik mijn geld wil ontvangen en anders andere stappen onderneem. 15 maart n mail ontvangen, dat ze er voor gaan zorgen dat vandaag mijn geld terug wordt gestort, nou het zal me benieuwen...Mijn advies, er zijn zoveel andere internet drogisterijen, snellere bezorging, vaak binnen 1 dag....Droginet.nl heeft mij het idee gegeven dat ik wordt opgelicht!
Sterke punten
Kan ik niet bedenken
Zwakke punten
Vermeld op de site geen dingen die je niet na kunt komen