Ik heb vier produkten besteld voor in totaal meer dan 450,00 en kreeg pas na meer dan een maand en na zelf herhaaldelijk aandringen de boodschap dat geen enkel produkt kon geleverd worden. In hun eigen "algemene voorwaarden" wordt bepaald dat de klant in dergellijke gevallen recht heeft op een schadevergoeding maar mijn vraag hieromtrent wordt simpelweg genegeerd. Als klap op de vuurpijl gebeurde ook de terugbetaling in eerste instantie niet correct (terugbetaling minder dan ik zelf betaald had) en kreeg ik pas na opnieuw zelf te moeten aandringen het correcte bedrag terugbetaald. Doordat men mij zowat anderhalve maand aan het lijntje heeft gehouden, heb ik ook een tijdelijke aanbieding (ter waarde van ongeveer 100,00) in mijn lokale sportwinkel gemist.
Besluit : Na de plaatsing van mijn bestelling en ONMIDDELLIJKE betaling van 452,30 is het enige wat ik na anderhalve maand heb gekregen : een gevoel van bedrogen te zijn.
Dank u wel,
een ontgoochelde "klant"