vorige week schreef ik hier een vernietigende recensie over petsupermart.
Bij deze wil ik die rectificeren. De door mij bestelde lampjes zijn na 10 dagen aangekomen! Tevens waren aan het pakje nog twee kauwstaven toegevoegd. Mijn enige punt van kritiek is nu nog de slechte communicatie met het bedrijf.
Nadat ik na een paar dagen niets ontvangen of gehoord had, probeerde ik contact te zoeken. Mijn mail en sms werden echter niet beantwoord, net als de telefoon bij dit bedrijf. Samen met de vernietigende recensies die ik hier las, zorgde dit ervoor dat ik dacht opgelicht te zijn. Gelukkig bleek dit niet het geval en is mijn vertrouwen in het kopen via het www weer hersteld!
Ik ben gewend dat als ik iets via internet bestel, dit snel te ontvangen of in ieder geval te horen wanneer iik de spullen kan verwachten. aangezien dit niet het gevs
Zwakke punten
het niet reageren op vragen van de besteller en telefonisch onbereikbaar zijn
helaas ook opgelicht door deze mensen. Ik heb orbilock waterdichte lampjes besteld voor aan de hondenhalsbanden.Helaas ontvang ik niets en reageren ze niet op mijn berichten. telefoon wordt niet opgenomen en contactformulier op site, waarin ze zeggen binnen een uur te reageren, werkt niet eens! Ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten. Lees (helaas achteraf) veel van dit soort recenties. Wie doet er mee om krachten te bundelen en dit bedrijf eens goed aan te pakken!!