Ah webshop: van de ene ergernis in de andere!
Bij bijna elke levering zijn er een hoop producten beschadigd door de bedenkelijke inpakwijze. Het lijkt of alles willekeurig in de kratten en tassen gegooid wordt. Literflessen azijn boven op komkommers en tomaten in een krat doen is naast niet verantwoord ook een manier van inladen waar je al vooraf aan kunt zien komen dat wat onder in zit zo de kliko in kan.
Dan blijkt vaak bij levering dat een aantal dingen er niet bij zitten omdat deze niet leverbaar zijn. Zo ontbrak de laatste keer bijna al het bbq vlees dat besteld was voor een feestje en konden we op de drukke dag zelf alsnog naar de winkel terwijl je nou net betaald hebt om dat niet te hoeven.
En dan de aanbiedingen: een aanbieding maken die alleen online geldig is, bij een product dat niet online verkrijgbaar is.. Om moedeloos van te worden.
En als je daar over de klantenservice belt: ja mevrouw dan moet u proberen op andere tijden te bestellen of een andere afleverdatum kiezen. Natuurlijk AH, mooi antwoord nadat ik al op 4 verschilende dagen, op diverse tijdstippen en aflevermomenten heb geprobeerd het product te bestellen. Ja mevrouw maar het product zal wel veel besteld worden als het in de aanbieding is. Zou je denken ja?
Kortom: waar je lijkt te betalen voor service krijg je ergernis voor je geld. Mijn advies: toch maar zelf naar een groot filiaal gaan waar ze (hopelijk) wel alles hebben.
Sterke punten
Je kunt zelf je afleverblok kiezen
Zwakke punten
Veel niet leverbaar (ook aanbiedingen niet)
Vaak beschadigde producten
Regelmatig pas bij levering duidelijk dat er een aantal dingen niet bij zitten