Siebel Eindhoven centrum.
Ik kwam voor oorbellen van 134 euro op internet. Die waren niet op voorraad. Okay, dat kan gebeuren.
Ik zag andere oorbellen voor 158 euro in de vitrine (zwart plaatje met witte cijfers 158).
Even pinnen buiten de winkel, want mijn vrouw krijgt het voor haar verjaardag en mag natuurlijk niet zien waar ik iets heb gekocht.
Ik kom terug in de winkel, leg het geld neer. Oorbellen scan bij de kassa; 176 euro. Ik krijg ze niet mee voor de prijs op het prijskaartje.
De regiomanager wordt gebeld achterin de winkel. Helaas de prijs is 176 euro zoals de scan van de kassa vermeld en niet de 158 euro zoals vermeld op het prijskaartje.
Ik zeg nog tegen de winkelmedewerker: "ik wil de prijs betalen wat op het prijskaartje staat. Waarom krijg ik het niet mee?"
Reactie medewerker: "ik kan hier niets aan doen. Een andere medewerker heeft die fout gemaakt" De regiomanager geeft geen akkoord om de oorbellen voor 158 euro mee te geven".
Ik vraag nog of ik de regiomanager mag spreken. Nee, mag niet.
Ik sta nog voor de deuropening; 'laten jullie mij als klant nu gaan terwijl ik de prijs wil betalen die op het prijskaartje stond".
ja ze lieten mij gaan en dus deze reactie plaatsen.
De klant is geen koning bij Siebel. .
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Siebel houdt zich niet aan de prijs die vermeld staat.
Ook de regiomanager niet als deze wordt opgebeld.