Ik heb lederen hoek bankstel besteld bij Seats en sofas, en na 4 maanden wachten kreeg ik een bankstel die in meerdere plekken beschadigd ( leder bekleding) zelfs op een zitplek is zichtbare gerepareerde vlek ( blijkbaar was een gat). Heb op het zelfde dag bij de klantenservice gemeld (met fotos ) en na een lange doffe dialog via email (anders kan ik hun niet bereiken) na 10 dagen hebben ze besloten bankstel terug sturen naar de fabrikant. Kom op mensen , het gaat op leder bank met gewicht van bijna 500 kilo- en waar zit hun fabrikant- niemand weet ( zogenaamd niemand WEET) dus waar gaat mijn bankstel naar toe en waar word hersteld , en in welke stand krijg ik hem terug- op deze vragen heb nog steeds van hun geen antwoord gekregen. Klantenservice en de seats en sofas winkel zin absoluut NIET aan te raden, ze werken niet netjes zonder verantwoordelijkheid, hun meubel is absoluut geen kwaliteit. Echt Spijt gekregen. Zonde voor geld en tijd. Helaas...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Heel veel. Wat voor ons ( klanten) hun zwakke punten- dat is JUIST hun Sterke punten. Zo maken ze winst van. Zo hun werk is gebaseerd- Klant heeft nooit gelijk.