Wij hebben ongeveer 5 weken terug een bankstel gekocht bij Seats and Sofas, een 2 en 2,5 zits.
We waren niet overtuigd door een pas bij hun werkende verkoper en besloten de winkel te verlaten. Toen we buiten stonden werden we door een ervaren verkoper aangesproken en met een goed verhaal en de nodige korting kon hij ons wel overtuigen.
Twee dagen later kon de bank bezorgd worden door een extern bezorgbedrijf, waar wij 95 voor moesten betalen. Nadat de set bezorgd was kwamen wij erachter dat er verschil in kleur was. De tweezits was bruin en de twee en half zits was grijs. Ik heb dit direct gemeld en er werd mij verteld dat de set compleet omgeruild zou worden. In verband met onze vakantie zat hier enige tijd tussen. Afgelopen dinsdag is de complete set omgeruild. Helaas bij het uitpakken in de kamer kwam ik erachter dat nu de twee en half zits bruin was en de 2 zits grijs. Ik heb hier net als de eerste keer foto's van genomen en opgestuurd naar Seats and Sofas. Er werd nu gezegd dat de bank gewoon grijs was en die zij teruggeleverd hadden gekregen ook grijs. Zij gingen niet opnieuw een bank versturen die in hun ogen gewoon grijs is. Ik heb diverse mensen de bank laten zien bij mij thuis en op de foto en iedereen zegt dat er verschil in kleur is, en de ene bank bruin en de andere grijs. Seats and Sofas blijft bij hun besluit en ik moet zelf maar zorgen voor de bezorgservice en de kosten hiervan. Als wij van tevoren deze reviews hadden gelezen waren wij hier nooit naar binnen gegaan. Het gaat mij nu nog geeneens zo om de kosten die ik gemaakt heb maar wel om de manier hoe zij met klanten omgaan en dat deze gewoon voor gek worden verklaard. Het is zo duidelijk op de foto's zichtbaar dat een bank bruin is en de andere grijs maar ze blijven bij hun standpunt dat allebei de banken grijs zijn. Ik ben helemaal klaar met Seats en Sofas uit Hoogeveen en raad mensen dan ook aan om hier geen bank of iets dergelijks te kopen.
Sterke punten
Verkooptechniek (in hoeverre je dat achteraf een sterk punt kunt noemen)
Zwakke punten
Slechte service, staan niet open voor mening van klant, zij hebben gelijk en niemand anders, niet de juiste artikelen kunnen leveren. Geen eigen bezorgservice.