De afgelopen 25 jaar heel regelmatig bij Siebel gekocht. Maar het laatste jaar al 2 hele slechte ervaringen met Siebel. Eerst een armband gekocht van Silver by Siebel. Binnen 2 maanden is de armband al 2 keer gerepareerd omdat er schakels gebroken waren. De 2e keer hebben ze me het bonnetje niet mee terug gegeven omdat ik meteen weer een paar oorbellen gekocht heb en daar de bon van meekreeg. Vervolgens weer terug naar Siebel omdat de armband voor de 3e keer gebroken was. Ze konden helaas niets doen. Het bonnetje was in de winkel achtergebleven en ze konden helaas niets in de computer terugvinden. De armband van 70,00 kon dus na een paar keer dragen de kliko in. Vervolgens in februari een paar oorbellen gekocht van Close to Zen. Ook weer 70,00. Na een paar keer dragen, is het bevestingsoogje gewoon afgebroken. Al verschillende keren geprobeerd om contact te krijgen met Siebel en ook foto's gestuurd.....maar helaas; totaal geen garantie. Kortom de kwaliteit is de laatste tijd echt slecht en voor service en garantie is niemand bereikbaar
Zwakke punten
Zeer slechte kwaliteit
Zeer slechte service