Ruim 6 weken geleden een armband gekocht voor mijn vriendin en de sluiting bleek niet goed te werken. De armband is vervolgens opgestuurd en na 5 weken bleek deze niet meer gerepareerd te kunnen worden en ook niet meer opnieuw leverbaar. We moesten terug naar de winkel komen in Amersfoort waar vervolgens 2 meiden staan die helemaal niets wisten en/of mochten etc. Zij kunnen daar niets aan doen maar wat een ongelofelijk slechte service en organisatie die hier achter zit. Men heeft totaal 6 mensen gebeld maar niemand kon hen en ons duidelijkheid verschaffen in de winkel. Ruim 2 uur gewacht in de winkel En het hoogst haalbare bleek een tegoedbon. Ik als klant kreeg zelf iemand aan de lijn in de zaak die ik alles nogmaals moest uitleggen. Zij adviseerde mij te wachten tot maandag het is immers vrijdag….so what dacht ik het is vrijdag idd maar dit is toch gewoon een werkdag of niet? Uiteindelijk heeft men dus van hun probleem ons probleem gemaakt. Ik heb uiteindelijk de armband elders besteld voor 40 euro extra maar dit was echt klantonvriendelijk. Ik dacht even dat ik bij de Zeeman stond maar dit zou een juwelierszaak moeten zijn. Je rekent er in de regel immers wel meer af dan een paar tientjes. Kortom schaam jullie diep voor deze klantonvriendelijke opstelling en steek eens wat meer tijd, energie en opleiding in jullie mensen en zorg dat er in ieder geval één iemand aanwezig is die wel beslissingen mag nemen in jullie vestigingen.