Met een rijke geschiedenis van meer dan 100 jaar is Siebel Juweliers een naam die synoniem is geworden met kwaliteit en klanttevredenheid in Nederland. Met 36 fysieke winkels verspreid over het hele land, een Mega Outlet in Amsterdam en een geavanceerde webshop, is Siebel Juweliers toegankelijk voor iedereen die op zoek is naar sieraden en horloges van topkwaliteit. Of je nu de voorkeur geeft aan klassieke ontwerpen of op zoek bent naar moderne, trendy stukken, Siebel Juweliers heeft iets te bieden voor elk type klant.
Siebel Juweliers biedt een uitgebreide collectie van horloges, sieraden en trouw- en relatieringen. De diversiteit van de collectie is indrukwekkend, variërend van gouden sieraden verrijkt met diamanten tot trendy zilveren stukken die perfect zijn afgestemd op de laatste modetrends. Het merk begrijpt dat sieraden niet alleen sieraden zijn; ze zijn een verlengstuk van je persoonlijkheid en stijl.
Hun aanbod van trouw- en relatieringen bijvoorbeeld, is niet alleen een bewijs van liefde maar ook van vakmanschap. Voor zij die op zoek zijn naar het perfecte stuk om een speciale gelegenheid te markeren, biedt Siebel ook een prachtige selectie van diamanten en andere edelstenen, waaronder lab-grown diamanten die de schoonheid van de natuur combineren met de laatste technologische innovaties.
Een van de factoren die Siebel Juweliers onderscheidt van vele anderen is de onberispelijke klantgerichtheid. Het is niet zomaar een winkel waar je sieraden koopt; het is een plek waar je geadviseerd wordt door deskundige medewerkers die zich inzetten om de perfecte keuze voor elke klant te vinden. Klanten prijzen regelmatig hun deskundigheid en het vermogen om advies te geven dat afgestemd is op individuele behoeften en voorkeuren.
Deze klantgerichtheid is ook zichtbaar in de verschillende diensten die worden aangeboden, zoals gratis verzending vanaf €59,95, de mogelijkheid om achteraf te betalen en het gemak van gratis retourneren in de fysieke winkels. Dit soort service maakt het kopen van sieraden niet alleen een plezier, maar ook een zorgeloze ervaring.
Siebel Juweliers is altijd bezig met het innoveren van hun producten en diensten om aan de veranderende behoeften van de markt te voldoen. Met merken als "Diamonds by Siebel" en "Gold by Siebel" biedt het merk gevarieerde opties, inclusief de modernere lab-grown diamanten die steeds populairder worden onder milieubewuste consumenten.
De Mega Outlet in Amsterdam biedt daarnaast een unieke mogelijkheid voor koopjesjagers om high-end sieraden en horloges te bemachtigen tegen gereduceerde prijzen zonder dat er aan kwaliteit wordt ingeboet. Bovendien zorgen de seizoensgebonden promoties en kortingen ervoor dat klanten altijd iets binnen hun budget kunnen vinden.
Of je nu juwelen koopt om jezelf te verwennen of om een speciaal iemand te verrassen, Siebel Juweliers biedt een winkelervaring die toegankelijk en uitnodigend is. Hun webshop is gebruiksvriendelijk en maakt het gemakkelijk voor klanten om vanuit het comfort van hun eigen huis te bladeren en te kopen. Daarnaast zorgen de fysieke winkels voor die persoonlijke touch die velen van ons nog steeds waarderen.
Naast de prachtige collecties en uitstekende service, heeft Siebel Juweliers ook aandacht voor het milieu en de sociale verantwoordelijkheid. Hun betrokkenheid bij duurzame praktijken, zoals het aanbieden van lab-grown diamanten, laat zien dat het merk zich niet alleen richt op kwaliteit en esthetiek, maar ook op een betere wereld.
Siebel Juweliers heeft zich niet alleen gevestigd als een toonaangevende naam in de Nederlandse sieradenindustrie, maar ook als een vertrouwde partner voor die speciale momenten in het leven. Hun toewijding aan vakmanschap, gecombineerd met hun klantgerichte benadering en innovatieve ideeën, maakt hen een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar iets bijzonders.
Met een scala aan producten en diensten die zijn ontworpen om aan de wensen en eisen van elke klant te voldoen, blijft Siebel Juweliers een favoriete bestemming voor mensen die schoonheid en elegantie zoeken. Of het nu gaat om een eenvoudige, eigentijdse zilveren armband of een luxe gouden ring met diamanten, Siebel
Lange wachtrijen en gevaarlijke producten
Lange wachttijden en dus onvoldoende personeel op drukke dagen, Zeer traumatische paar dagen ervaren. Had gouden oorbellen gekocht en gisteren in gedaan, Krreeg ze 's avonds niet los. Vandaag weer geprobeerd los te maken en kreeg de oorbellen niet los. Mijn oren zijn geirriteerd. Is het dan wel echt goud? Uiteindelijk 1 oorbel los gekregen en al mijn nagels daaraan opgeofferd. Een buurvrouw heeft mij moeten verlossen met een tang van de andere oorbel. Dit is gewoon schandalig en traumatisch. Een regelrechte miskoop. Hoe kun je zoiets verkopen aan je klanten en ik ben er nog overstuur van. Ik raakte gewoon in paniek met een dik oor. Veel geld uitgegeven en ik kan natuurlijk niet verhalen met een verwrongen oorbel die mijn buurvrouw heeft moeten aanvallen met een tang. Wat had ik dan moeten doen? Ik had een lelijk dikke oorlel en de oorbel moest er gewoon uit. Die oorbellen zijn gewoon levensgevaarlijk en een drama als je ze niet eenvoudig uit kan doen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Lange wachtrijen en gevaarlijke producten
Pakket niet ontvangen, geen geld terug.
Een tijd terug oorbellen besteld via de webshop. Deze niet ontvangen. Ze willen geen onderzoek bij Postnl starten. Komen ook niet met een tegemoetkoming, hele slechte service ik koop hier nooit meer wat!
Uitschot
Men heeft hier mijn horloge beschadigd bij het vervangen van de batterij. We zijn nu een maand, tig mails en 4 ritten verder en men wil er niets meer aan doen. Het is wat opgelapt en daar moet ik het maar mee doen. Echt ongelooflijk. Reactie van de klanten'service' is dat ik het maar weer moet inleveren bij het filiaal. Begint het circus weer opnieuw ....
28-10: 2 weken na terugsturen reactie dat men de schade niet ziet!?! Erg goedkope manier om iemand af te poederen. Ze zijn niet alleen onbekwaam maar ook blind. Crimineel uitschot is het! O ja: men stuurt het horloge (ja, alweer!!)terug naar het filiaal.....
Sterke punten
Liegen
Zwakke punten
Service
GA HIER NOOIT NAAR TOE!
Ik neem jullie mee in het verhaal:
In juni koop ik een ring bij Siebel juweliers. Ik bekijk de ring niet van top tot teen en in eerste instantie zie ik er ook niets aan. Ik neem dan ook de ring mee. Ik heb de ring 2 a 3 keer gedragen en het valt mij op dat de ring gewoon doormidden is. Je kunt het niet goed zien en voelen kun je het al helemaal niet. Maar goed voor een dure ring lijkt mij dit niet de bedoeling? Ik moet dus weer 1,5 uur rijden om die ring weer terug te brengen. De ring is ingenomen en word opgestuurd. Er werd gezegd: mevrouw u wordt op de hoogte gehouden van het proces. Ik dank haar vriendelijk en ik loop de winkel uit. Na 5 weken heb ik nog niks gehoord. De eerste mailtjes gingen er naar toe. Ik kreeg als reactie: ja wij weten ook nog niet hoe en wat. Ik was dus al wat geïrriteerd. Vandaag na 8 weken krijg ik een mail dat mijn ring er is. Maar ik moet nog wel even 32 euro betalen voor de repartie. PARDON??? Een ring die je nog geen maand hebt en alleen op de zondag droeg (i.v.m. werk) en dan kapot gaat moet je ook nog voor betalen. GARANTIE??? En wederom krijg je amper reactie. De volgende keer gaan wij dus gewoon weer naar Pandora of een andere juwelier. Ga hier vooral niet naartoe!!
Sterke punten
Die zijn er niet!
Zwakke punten
Alles. Van communicatie tot service etc.
Omzet is belangrijkere dan een tevreden klant.
Armband besteld defect
Ruim 6 weken geleden een armband gekocht voor mijn vriendin en de sluiting bleek niet goed te werken. De armband is vervolgens opgestuurd en na 5 weken bleek deze niet meer gerepareerd te kunnen worden en ook niet meer opnieuw leverbaar. We moesten terug naar de winkel komen in Amersfoort waar vervolgens 2 meiden staan die helemaal niets wisten en/of mochten etc. Zij kunnen daar niets aan doen maar wat een ongelofelijk slechte service en organisatie die hier achter zit. Men heeft totaal 6 mensen gebeld maar niemand kon hen en ons duidelijkheid verschaffen in de winkel. Ruim 2 uur gewacht in de winkel En het hoogst haalbare bleek een tegoedbon. Ik als klant kreeg zelf iemand aan de lijn in de zaak die ik alles nogmaals moest uitleggen. Zij adviseerde mij te wachten tot maandag het is immers vrijdag….so what dacht ik het is vrijdag idd maar dit is toch gewoon een werkdag of niet? Uiteindelijk heeft men dus van hun probleem ons probleem gemaakt. Ik heb uiteindelijk de armband elders besteld voor 40 euro extra maar dit was echt klantonvriendelijk. Ik dacht even dat ik bij de Zeeman stond maar dit zou een juwelierszaak moeten zijn. Je rekent er in de regel immers wel meer af dan een paar tientjes. Kortom schaam jullie diep voor deze klantonvriendelijke opstelling en steek eens wat meer tijd, energie en opleiding in jullie mensen en zorg dat er in ieder geval één iemand aanwezig is die wel beslissingen mag nemen in jullie vestigingen.
Siebel juweliers oplichting
Ik ben niet van de reviews schrijven maar sommige dingen kunnen echt niet de beugel, 21 december 2020 bestelling gedaan voor kerst ongeloofwaardig maar bestelling is pas vandaag 5 januari 2021.
Voor de bestelling contact gehad, en ja hoor komt op tijd binnen voor kerst jaaaaa 5 januari 2021.
5 x gebeld 1x gemaild nooit reactie gehad je word gewoon opgelicht mensen blijf ver weg van siebel juweliers klant tevredenheid is 0 zelf aliexpress komt je bestelling eerder binnen.
De slechtste zaak van Nederland!!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles